Friday, April 29, 2016

Supplement tekanan darah tinggi untuk orang muda yang berkesan! ;)

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera!

Dulu TINGGI, kini Ideal :)


-------------------------------------------------------

Apa yang tinggi, apa yang ideal?

Tu dia Tekanan Darah la

Saya dah pernah sampai tahap tinggi sampai doktor dah bagi warning!

Badan awak ni  tak kena, kena kuruskan
gemuk besar ni banyak penyakit kolestrol tinggi, darah tinggi!

Alhamdulillah tersentak berkali-kali degan doktor ni, saya pun tekad kuruskankan badan dan konsisten!

Dan paling syukur sangat; saya sekarang maintain tekananan darah pada paras normal dan ideal!

Saya sedar zaman sekarang makanan dan gaya hidup sangat mencabar dan tidak sihat; tak macam dulu dah, petang main bola smpai habis basah baju, seluar; 2-3 jam hadap main bola tak ada hal~

Kini, dah makin berusia, tidak selincah dulu

Jadi konsisten pengambilan makanan sihat dan gaya hidup sihat untuk memelihara nikmat kesihatan!

Beringat kawan-kawan sebelum kena!

Pergi cek darah dan bandingkan dengan jadual saya letak ni!




Cakna sihat!

Dulu sy 140/90 dan kini bila tengok kat gambar saya ni ye


TQ leader saya abam Abd Rahman Daros tolong snap gambo ni aritu!

p/s - testimoni kredit to MD


εїз Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒεїз Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒεїз Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒεїз Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒεїз Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒεїз 

Untuk info & order:
Shaklee Independent Distributor (sid; 971081)
nabihah_halimshah@yahoo.com
sms/ whatsapp; 0177242495

No comments: