Sunday, March 16, 2014

FAQ mengenai Shaklee ESP (energizing soy protien)

ASSALAMUALAIKUM!
Apa yang istimewa dengan ESP Shaklee sehingga para pelanggan sangat mendambakannya? Jika anda adalah salah seseorang yang amat mementingkan KECANTIKAN, KESIHATAN dan ingin KEKAL BERTENAGA sepanjang hari, ESP Shaklee adalah jawapan yang anda cari-cari selama ini.

Ini kerana ESP SHAKLEE ADALAH HOT SELLING / BEST SELLER/ POPULAR PRODUCT/ HIGH ON DEMAND dalam banyak-banyak produk Shaklee! Mengapa? Kenapa? Bagaimana? Semuanya akan terjawab apabila anda membaca entri ini sepenuhnya.

Enjoy your reading here!!


1. Diiktiraf di seluruh negara
Energizing Soy Protein (ESP) Shaklee adalah salah satu produk Shaklee yang telah mendapat pengiktirafan di seluruh negara kerana telah menjalani ujian klinikal yang paling banyak. Ianya dibuat dari protein tumbuh-tumbuhan yang berkualiti tinggi. Satu-satunya kandungan di dalam ESP hanya kacang soya non-GMO (tidak diubahsuai secara genetik). Kacang soya ini diproses dibawah suhu yang rendah. Info menarik, setiap 1 kg ESP adalah dari 30 kg kacang soya. ESP sangat terkenal sebagai ‘energy booster’ atau pemangkin tenaga, tenaga yang dihasilkan dapat bertahan berjam-jam lamanya
2. Kandungan Protein penting
Kandungan protein di dalam kacang soya adalah 2 x ganda dari daging, 4 x lebih dari telur dan 12 x lebih dari susu. ESP juga lemak dan kolestrol yang rendah dan diserap dengan mudah oleh badan. Ianya juga adalah makanan berindex glisemik rendah yang menghasilkan tenaga berpanjangan dan rasa kenyang lebih lama.
3. ESP Shaklee Sesuai untuk siapa?
§  Ibu-ibu yang sibuk: ESP membantu memberi tenaga berpanjangan, badan lebih sihat dan cergas.
§  Sesiapa yang ingin menguruskan badan: Hanya bancuhan ESP dengan minuman kegemaran pada setiap pagi, memberi rasa kenyang yang lebih lama.
§  Ibu-ibu yang menyusu: Membantu membanyakkan dan mengekalkan supply susu disamping pengambilan air yang cukup dan proses pengepaman yang konsisten.
§  Pesakit kencing manis: mempunyai indeks glisemik yang rendah, melambatkan penyerapan glukosa dalam darah dan mengawal paras glukosa.
§  Seseorang yang mementingkan penjagaan kulit muka: Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus, gebu dan berseri. Juga sesuai untuk lelaki, wanita, tua, muda, ibu mengandung, ibu menyusu, pesakit diabetes, selepas pembedahan, kesuburan, kecantikan, ibu berpantang, yang risau tentang berat badan dan untuk sesiapa yang mementingkan kesihatan

4. Rasa ESP Shaklee
ESP Shaklee berperasa Vanilla dan rasa mild soya. Sekiranya anda tidak menyukai rasa soya, anda boleh mempelbagaikan resepi ESP Shaklee. Jangan risau, saya akan ajar anda! Ada customer saya yang tak minum soya, tetapi suka minum ESP+Vico :)
5. Siapa yang tak boleh ambil ESP Shaklee?
Hanya individu yang mempunyai masalah buah pinggang dan kesukaran memproses protein tidak digalakkan dan bayi bawah umur 1 tahun.
6. ESP Shaklee untuk awet muda
Asid amino yang ada dalam ESP membantu membina otot, rambut, darah, kuku, kulit, organ, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan pelbagai lagi. Jadi, ESP adalah kunci kepada kulit dan otot yang muda, juga mengekalkan tenaga sepanjang hari.

7. Kelebihan ESP Shaklee
Kulit muka cantik, halus,gebu dan berseri
Membantu hilangkan parut jerawat di muka.
Memberi tenaga berpanjangan menjadikan badan semakin sihat dan kurang letih.
Menganjalkan kulit dan menganjalkan kembali payudara yang kendur.
Cepat kenyang dan membantu dalam pengurusan berat badan.
Menyokong kesihatan imunisasi badan.
Mengawal paras kolesterol.
Menyokong kesihatan jantung dan prostat.
Membantu meningkatkan penghasilan susu ibu lebih cepat dan banyak
Membantu menghasilkan susu yang lebih pekat dan berkrim menjadikan bayi anda akan cepat kenyang dan kurang meragam.
Membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu mengandung di tahap optimum.
Untuk yang alami masalah kesuburan, ESP bantu membentuk tisu rahim serta sel ovum dan sel sperma yang sihat dan sempurna sekaligus menaikkan tahap kesuburan dan meningkatkan peluang untuk hamil.

8. ESP Shaklee tahan berapa lama ya?
ESP Shaklee 850g, dan anda digalakkan mengambil ESP Shaklee sebanyak 2x sehari. Jika anda minum secara konsisten mungkin akan tahan sehingga 2 bulan.
9. Berapa harga ESP?
Harga ESP bagi semenanjung, Sabah dan Sarawak ialah RM150.
εїз Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒεїз Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒεїз Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒεїз Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒεїз Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒεїз 

Untuk info & order:
Shaklee Independent Distributor (sid; 971081)
nabihah_halimshah@yahoo.com
sms/ whatsapp; 0177242495


No comments: