Friday, March 14, 2014

PROMOSI MAC 2014; SHAKLEE ENERGIZING SOY PROTIEN (ESP)

ASSALAMUALAIKUM!

Selamat datang Mac 2014.. Boleh jadi bulan kesukaan Biha ni!! sebab bulan ni ialah bulan bermandikan ESP, tidur beralaskan ESP, makan dengan ESP, tepek muka dengan ESP & bermacam-macam lagi boleh buat dengan ESP!!

Ehh kenapa Biha ni merepek-repek? heheh bukan merepeklah. Biha nak maklumkan bahawasanya bulan ini ialah bulan ESP murah!! Tambahan pula, ESP adalah hot item yang paling jarang dibuat promosi.. kali terakhir promosi ESP murah ialah pada Oktober 2012..! 


WOW!! :)




Nak beli 1 canister sahaja pun boleh dapat harga promo tau..! Tapi jika anda membeli 6 canister hanya pada bulan ini, anda juga akan layak menerima;

☑ FREE 1 canister ESP Shaklee bernilai RM150 (retail price)
☑ FREE Shaklee membership bernilai RM65
☑ menerima CASH BONUS daripada Shaklee ke dalam akaun bank anda pada April 2014
☑ setelah berdaftar, anda layak untuk membeli produk Shaklee pada harga ahli & menikmati pelbagai tawaran & peluang istimewa hanya daripada Shaklee
☑ mendapat bimbingan step-by-step untuk memulakan perniagaaan

Menarik kan??? Jadi tunggu apa lagi.. Jangan lepaskan peluang keemasan ini. Jom mulakan daripada sekarang untuk kekal sihat dan cergas. Bagi yang berminat untuk memulakan perniagaan, kami akan bimbing anda sehingga berjaya bersama dengan mentor yang hebat!

εїз Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒεїз Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒεїз Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒεїз Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒεїз Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒεїз 

Untuk info & order:
Shaklee Independent Distributor (sid; 971081)
nabihah_halimshah@yahoo.com
sms/ whatsapp; 0177242495

No comments: