Friday, April 04, 2014

Set kesuburan Shaklee untuk suami dan isteri

ASSALAMUALAIKUM!

Hari Jumaat yang penuh barokah, hari penghulu segala hari. Hari ini biha nak share sedikit set kesuburan untuk suami & isteri. Anak atau zuriat, adalah keinginan suami isteri bila berkahwin. Tapi bila sudah beberapa tahun kahwin, Allah duga masih belum diberi zuriat. Masih ada jalan. Bukan 'dead end' atau jalan mati. 

Jika anda atau rakan-rakan anda menghadapi masalah kesuburan ini, Biha amatlah berharap agar ilmu ini dapat di manfaat dan dikongsi bersama-sama. Niat Biha ikhlas untuk membantu. 

Lebih-lebih lagi sudah ada customer Biha sendiri sudah memberikan respon positif; ada yang period sudah kembali normal dan ada yang sudah hamil selepas setahun keguguran.

♡♡♡ Set kesuburan Shaklee untuk Wanita
♛ Alfalfa - Atasi keputihan, haid tidak teratur, senggugut dan bantu dalam hubungan suami isteri (seperti kacip fatimah)
♛ GLA - Bantu stabilka hormon, galakkan subur dan bantu banyakkan lendir. So, lendir yang banyak ini membantu sperma untuk hidup lebih lama dan berenang lebih jauh di dalam tiub fallopio.

♡♡♡ Set kesuburan Shaklee untuk Lelaki
♚ Vitamin E - Boleh kuatkan libido dan suburkan organ reproduksi lelaki. Vitamin E shaklee lengkap dengan selenium. 50% selenium dalam badan lelaki terletak dalam testikal dan duktus seminal, dan mereka hilang banyak selenium melalui air mani
♚ Zinc - Bagus menambahkan kuantiti sperma dan kuatkan bahagian luar dan ekor sperma supaya dapat berenang leboh jauh dengan bertenaga untuk bertemu dengan telur (ovum). 



Kita hanya mampu merancang dan berusaha, yang selebihnya hanya diketahui oleh Maha Pencipta. Dia yang menentukan segala-galanya. Kita sebagai hambanya harus berusaha, berdoa dan bertawakkal, kerana dia Maha Mendengar dan Maha penyayang.

Semoga info yang Biha kongsikan ini bermanfaat untuk mereka yang tengah berikhtiar untuk mendapatkan cahaya mata. Dan jika ada yang berminat untuk dapatkan vitamin-vitamin tersebut dengan Biha. Boleh hubungi Biha, In sha Allah Biha akan bimbing dan bantu dengan memberikan jadual cara pemakanan yang eksklusif hanya untuk cutsotmer Biha. 


Kita hanya mampu merancang, berusaha dan berdoa. Allah SWT yang menentukan. In Sha Allah, mudah-mudahan :)

εїз Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒεїз Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒεїз Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒεїз Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒεїз Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒεїз 

Untuk info & order:
Nabihah Halimshah
Shaklee Independent Distributor (sid; 971081)
nabihah_halimshah@yahoo.com
sms/ whatsapp; 0177242495
FB page; Hanashiro Health Care

No comments: